امام جمعه مهریز:

لزوم برنامه‌ریزی برای تنش آبی روستاهای مهریز/مسئولان به فکر باشند

امام جمعه مهریز با اشاره به تنش آبی روستاهای شهرستان مهریز گفت: تامین آب شرب مردم این روستاها باید به شکل جدی در دستور کار بخشداران و مسئولان شهرستان قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی، در مراسم تکریم و معارفه بخشدار مهریز اظهار کرد: روستاییان بیشترین خدمت رسانی از قبیل کشاورزی و دامداری را به کشور انجام می دهند بنابراین باید با برنامه ریزی و مدیریت دقیق مشکلات آنها را رفع کرد.

وی افزود: اکنون مهمترین مسئله روستاهای مهریز کمبود و بحران آب است که بخشدار جدید باید این مسئله را با دقت مورد پیگیری و بررسی قرار دهد.

محی الدینی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد روستاها، توجه به این مهم را لازم و ضروری دانست و تاکید کرد: فراهم آوردن امکانات لازم از مهاجرت روستاییان جلوگیری می کند از اینرو روستا و روستاییان نباید مورد غفلت واقع شوند.

وی با اشاره سخن امام هادی (ع) که محبوب ترین افراد نزد خداوند کسی است که به خلق خدا خدمت می کند، تصریح کرد: مهم نیت و اخلاصی است که فرد دارد و باید برای رضای خداوند قدم بردارد.

امام جمعه مهریز با بیان اینکه این پست و مقام برای افراد ماندگار نیست، عنوان کرد: فردی که ابتدا سکاندار اداره یا پست و مقامی می شود باید با نیت قرت اللهی پشت میز خدمت بنشید و زمانی که می خواهد این سکان را به نفر بعدی تحویل دهند در پیشگاه خداوند سربلند باشد و پاسخ قانع کننده ای برای وجدان خود داشته باشد.

در این مراسم از تلاش‌های مهدی دهقان زاده تقدیر و مهدی شکری بغداد آبادی از سوی استاندار به عنوان بخشدار مهریز معرفی شد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..