تخلفات حوزه پسماند‌های ساختمانی را به سامانه ۱۳۷ گزارش دهید

شهرداری یزد با گشت زنی بازرسان درصدد کاهش و کنترل تخلیه‌های غیر مجاز می‌باشد.

به گزارش یزدی نیوز، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد گفت: در حال حاضر تخلیه غیر قانونی پسماند‌های ساختمانی در حاشیه معابر و فضا‌های شهری موجب بدمنظری چهره شهر شده و شهرداری نیز سالیانه هزینه‌های قابل ملاحظه‌ای را صرف پاکسازی اینگونه پسماند می‌کند.
حمید رضا رحیم دل اظهار کرد: رعایت این مسئله توسط مردم و تخلیه نخاله در اماکن مجاز مشخص شده علاوه بر حفظ زیبایی شهر از اتلاف هزینه‌های مذکور جلوگیری می‌کند لذا این سازمان با برنامه ریزی‌های مشخص و گشت زنی بازرسان در حریم و سطح شهر به صورت شبانه روز درصدد کاهش و کنترل تخلیه‌های غیر مجاز می‌باشد.
وی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی پسماند‌های ساختمانی افزود: درحال حاضر جمع آوری و حمل خاک و نخاله با اجرای سامانه نرم افزاری، نصب برچسب و کد‌های ویژه و با صدور مجوز فعالیت برای رانندگان صورت می‌پذیرد و نخاله‌های ساختمانی درمحل مشخص شده درحومه شهر به صورت کنترل شده دفن می‌شود.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد خاطرنشان کرد: امکان حمل و نقل پسماند‌های ساختمانی در شهر یزد توسط رانندگان فاقد کد هویتی وجود نداشته و در صورت مشاهده با متخلفین برخوردقانونی خواهد شد.
رحیم دل درپایان با بیان اینکه مشارکت شهروندان در این خصوص تأثیر بسزایی در حفاظت از محیط زیست و ارتقاء منظر شهری دارد، از آن‌ها درخواست کرد درصورت مشاهده چنین تخلفاتی مراتب را با سامانه ۱۳۷ (شهربین) در میان گذاشته یا با شماره ۳۷۲۵۰۰۲۰ (مرکز پیام شهرداری) تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری و رفع آن، اقدامات لازم صورت پذیرد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..