نامه نماینده یزد و اشکذر به وزیر ورزش و جوانان

نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان خواستار پیگیری مساله تبانی در لیگ دو فوتبال کشور شد.

به گزارش یزدی نیوز، پس از سخنان سرمربی سابق تیم سردار بوکان مبنی بر تبانی این تیم با شاهین بندر عامری، محمدصالح جوکار با ارسال نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان خواستار پیگیری این مساله شد.

در این نامه آمده است: پیوست نامه شماره ۲۲۷/۲۲۴/۱۵۴۳ مورخ ۱۶/۴/۱۴۰۰ مدیرکل ورزش و جوانان استان مبنی بر اتفاقات بین دو تیم دسته دومی سردار بوکان و شاهین بندر عامری بوشهر و صحبت‌های آقای صابر میرقربانی سرمربی تیم سردار بوکان که تبانی بودن را قوت بخشیده است، خدمتتان ایفا می‌گردد.

ضمن ابراز تاسف از بروز چنین بی اخلاقی در عرضه ورزش، دستور فرمایید موضوع بررسی و با خاطیان برابر قانون برخورد و حقی از تیمی ضایع نگردد.

صابر میرقربانی سرمربی سابق تیم سردار بوکان در گفتگو با برنامه فوتبال برتر تأکید کرد که شکست هفت بر صفر این تیم در برابر تیم شاهین بندرعامری بوشهری کاملا و به صراحت تبانی بوده است.

دیدار پلی آف بین تیم‌های شهید قندی یزد و ویستا توربین به دلیل تعلیق لیگ دو فوتبال کشور لغو شده و بررسی‌ها همچنان ادامه دارد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..