امام جمعه مهریز:

علت کمبود آب خوزستان بی‌تدبیری دولت است

امام جمعه مهریز گفت: یکی از عوامل اصلی کمبود آب در خوزستان و سایر مناطق کشور، بی‌تدبیری دولت است.

به گزارش یزدی نیوز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه مهریز با گرامیداشت هفته احیا نمازجمعه اظهار کرد: علت اینکه استان خوزستان با کمبود آب مواجه شده، بی تدبیر دولت است و سوال اینجاست که چرا زودتر به کمک این استان نیامدند در حالی که اکنون با خط انتقال به طول ۹ کیلومتر به شهرها و روستاهای این استان آبرسانی شد.

محی الدینی ادامه داد: معاون اول رئیس جمهور زودتر از این باید به استان خوزستان سفر می‌کرد و خیلی وقت پیش از این باید به فکر جبران کمبود آب استان خوزستان می‌بود تا عده‌ای ضد انقلاب از این بی‌تدبیری سو استفاده نکنند.

وی با اشاره به اینکه حضور در نمازجمعه باعث بصیرت و آگاهی مردم می‌شود، افزود: این حضورها برنامه‌های دشمن را به هم می‌ریزد و کمر آونها را می‌شکند و به طور قطع حضور مستمر مسئولان در نمازجمعه می‌تواند آنها را با مشکلات شهرستان مهریز آشنا کند.

امام جمعه مهریزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کار دولت روحانی تا دو هفته دیگر به پایان می‌رسد، عنوان کرد: ملت ایران از دولتی که شعارش انقلاب، محرومیت زدایی، مبارزه با فساد است درخواست دارند رعایت حقوق قشرهای ضعیف و روستاییان کم برخوردار را در دستور کار خود قرار دهد.

محی الدینی با بیان اینکه دشمن در حال برنامه ریزی برای فراموشی غدیر است، تصریح کرد: با ترویج استقبال زودهنگام از محرم و برپایی ایستگاه‌های صلواتی درصدد کمرنگ کردن عید غدیر ولایت در فضاهای مجازی و عمومی هستند و نباید اجازه دهیم این اتفاق رخ دهد.

وی با بیان اینکه تا ۲۵ ذی الحجه بهترین روزهای جشن و سرور را داریم، تاکید کرد: عید غدیر از ۱۸ ذی الحجه آغاز می‌شود سپس بیستم این ماه ولادت امام موسی کاظم (ع) است، ۲۴ ذی الحجه روز مباهله به عنوان سند حقانیت شیعیان است و روز ۲۵ ذی الحجه نیز روز نزول آیه «هل اتی» در شأن حضرت زهرا و امیرالمومنین است که همه اینها باید گرامی داشته شود.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..