استاندار یزد:

احصاء و پیگیری برای تامین اعتبار پروژه های با قابلیت بهره برداری استان تا پایان دولت

استانداریزد از احصاء پروژه های با قابلیت بهره برداری استان تا پایان دولت خبرداد و گفت: بر این اساس پروژه های بهداشتی و درمانی با پیشرفت فیزیکی بالا از جمله بیمارستان های مهریز و اشکذر به تهران معرفی شدند که ضروری است برنامه ریزی ها و اقدامات لازم جهت تسریع در تکمیل این پروژه ها و بهره برداری از آن ه...

به گزارش یزدی نیوز، دکتر طالبی در نشست شورای بهداشت شهرستان مهریز که به منظور بحث و بررسی پیرامون تامین اعتبار جهت تکمیل و بهره برداری از طرح توسعه بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مهریز برگزار شد، گفت: در طول هشت سال گذشته فعالیت ها و اقدامات بسیارخوبی در حوزه توسعه و تکمیل زیرساخت های بهداشتی و درمانی استان یزد صورت گرفت که موید این موضوع، تعداد قابل توجه بیمارستان های در حال احداث و مراکز اورژانس و بهداشت شهری و روستایی در حال تکمیل و بهره برداری است.
وی استان یزد را یکی از استان های دارای بیشترین تعداد پروژه های در حال احداث یا در آستانه بهره برداری؛ به ویژه در بخش بهداشت و درمان دانست و اظهارداشت: شهرستان های مختلف استان دارای پروژه های مختلف بهداشتی و درمانی با پیشرفت فیزیکی بسیارخوب و قابل توجه هستند؛ پروژه های بیمارستانی شهرستان های مهریز، اشکذر، بافق، میبد و اردکان در حال تکمیل است، پروژه های بیمارستانی در شهرستان های بهاباد و خاتم کلنگ زنی شده، همچنین مدت زمان کمی از تکمیل بیمارستان ابرکوه می گذرد و در چند سال اخیر تقریبا در همه شهرستان های استان پروژه های تکمیلی حوزه بیمارستانی وجود داشت که جای افتخار دارد.
استانداریزد از احصاء پروژه های با قابلیت بهره برداری استان تا پایان دولت خبرداد و گفت: بر این اساس پروژه های بهداشتی و درمانی با پیشرفت فیزیکی بالا از جمله بیمارستان های مهریز و اشکذر به تهران معرفی شدند که ضروری است برنامه ریزی ها و اقدامات لازم جهت تسریع در تکمیل این پروژه ها و بهره برداری از آن ها تا پایان شهریورماه سال جاری صورت گیرد.
شایان بذکر است که در ادامه این جلسه در خصوص تکمیل ساختمان بیمارستان مهریز، تامین تجهیزات مورد نیاز و اخذ مجوزها لازم برای به کارگیری نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان، بحث و تبادل نظر و تصمیماتی اتخاذ شد.
لازم بذکر است که دکتر طالبی در جریان سفر به شهرستان مهریز از پروژه بیمارستان مهریز بازدید و بر تسریع عملیات تکمیل این پروژه تاکید کرد.
استانداریزد همچنین از تعدادی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان مهریز بازدید کرد و در رابطه با تامین آب شرب این روستاها و نیز اجرای طرح های بهسازی روستایی در تعدادی از روستاها تصمیماتی را اتخاذ کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..