واگذاری ۴۷ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی یزد

همزمان با چهل و یکمین سالروز تاسیس سازمان بهزیستی، ۴۷ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی یزد همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس به بهره برداری رسید و تحویل متقاضیان شد.

به گزارش یزدی نیوز، مدیرکل بهزیستی استان یزد در آیین واگذاری مسکن معلولین و مددجویان تحت پوشش بهزیستی گفت: در سراسر کشور دو هزار و ۷۵ خانه ساخته شده یا تکمیل شده توسط بهزیستی به مددجویان تحویل داده شد که سهم استان یزد ۴۷ واحد است.

علی محمد عطابخش افزود: از این ۴۷ واحد مسکونی، ۲ واحد مسکونی مربوط به خانوار‌های حداقل دو عضو معلول و مابقی برای سایر خانواده‌های تحت پوشش است.

وی تصریح کرد: این ۴۷ واحد مربوط به ۸ شهرستان استان است که ۱۷ طرح در شهرستان میبد، ۱۲ طرح در شهرستان یزد، ۶ طرح در شهرستان اردکان، در شهرستان‌های بافق و خاتم هر کدام ۳ طرح و در شهرستان‌های اشکذر، بهاباد و تفت هر کدام ۲ طرح به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت : این مسکن‌ها در قالب خودمالکی است و با سهم آورده مددجویان و کمک بهزیستی ساخته شده است.

وی افزود : از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۹ تعداد دو هزار و ۸۰۶ واحد مسکونی به جامعه هدف (معلولین و زنان سرپرست خانوار) واگذار شده است.

عطابخش با اشاره به پنج هزار و ۶۲۱ خانوار فاقد مسکن تحت پوشش گفت: از این تعداد ۴۱۹ خانوار دارای حداقل دو عضو معلول هستند. در حال حاضر ۲۸۲ واحد مسکونی به صورت خودمالکی یا در قالب تفاهم نامه‌ها در حال ساخت است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..