رئیس جمعیت هلال احمر یزد:

نقش جوانان هلال احمر در فعالیت‌های عام‌المنفعه بارز است

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: مشارکت داوطلبانه اعضای جوانان و نقش محوری در فعالیت‌های عام‌المنفعه و برنامه‌های جاری جمعیت هلال احمر، بر هیچ کس پوشیده نیست.

«وهاب نخلبندیزدی» اظهار کرد: به مناسبت سالروز ازدواج حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته ازدواج کارگاه مهارت‌های زندگی و فرزند پروری و تجلیل از۸ زوج هلال احمر شهرستان یزد برگزار شد.

وی افزود: این کارگاه‌ها برای دومین سال پیاپی با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان در محل سالن کنفرانس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ضمن تبریک به زوج‌های جوان هلال احمری، گفت: ارج نهادن و عمل به توصیه‌های اخلاقی و اجتماعی بزرگان دین به ویژه عمل به امر ازدواج، در جامعه اسلامی دارای جایگاهی متعالی است.

نخل بند یزدی تصریح کرد: مشارکت داوطلبانه اعضای جوانان و نقش محوری در فعالیت‌های عام المنفعه و برنامه‌های جاری جمعیت هلال احمر، بر هیچ کس پوشیده نیست و هلال احمر به واسطه حضور جوانان فرهیخته به خود ‌می‌بالد.

وی با آرزوی خوشبختی برای این زوج‌های جوان، خاطرنشان کرد: امروز افتخار ما این است که امدادگران و جوانانی در هلال احمر تربیت می‌شوند که پایبند به اصول و ارزش‌های ایرانی، اسلامی بوده و با روحیه گذشت و ایثارگری تبدیل به مادران، پدران و معلمانی خواهند شد که نسل‌های آینده را به سوی کمال و خوشبختی هدایت خواهند کرد.

به گزارش یزدی نیوز و  به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، در پایان مراسم جوایزی به رسم یادبود به زوج های جوان عضو هلال احمر شهرستان یزد اهدا شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..