جانشین فرمانده انتظامی استان یزد:

گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس یزد در جاده‌ها مستقر می‌شوند

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد از استقرار گشت‌های محسوس و نامحسوس در جاده‌های استان خبر داد و گفت: این اقدام به منظور پیشگیری از تصادفات جاده ای انجام می شود.

به گزارش یزدی نیوز، سرهنگ منوچهر نصیری در جلسه کمیسیون کاهش تصادفات برون شهری پلیس راه استان یزد با اشاره به اینکه خودروهای سواری ۵۰ درصد تصادفات جاده ای استان یزد را به خود اختصاص داده اند، اظهار داشت: علت ۴۰ درصد تصادفات برون شهری در جاده‌های استان یزد خستگی و خواب آلودگی است.

وی با تاکید بر رفع نقاط حادثه خیز جاده‌های استان ادامه داد: اصلاحات هندسی معابر، اقدامات عملیاتی، اطلاع رسانی، آموزش و آگاه‌سازی مردم در زمینه موضوع ترافیک و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در کاهش تصادفات بسیار مؤثر خواهد بود.

نصیری افزود: با تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس در سطح جاده‌ها همچنین برخورد قاطع و قانونی با معدود متخلفانی که بدون توجه به قوانین و مقررات، جان مردم را به خطر می‌اندازند، شاهد کاهش تصادفات خواهیم بود.

وی با تاکید بر حضور به موقع پلیس در محل وقوع تصادفات و رسیدگی به خواسته های شهروندان گفت: در هر نقطه ای که چشمان تیزبین پلیس متخلفان را رصد می کند، شاهد افزایش رضایتمندی مردم از پلیس و به تبع آن افزایش سرمایه اجتماعی ناجا هستیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد از همکاری و همراهی خوب مردم با پلیس قدردانی کرد و افزود: امیدواریم با رعایت بیش از پیش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از جمله سرعت مجاز و مطمئنه، حرکت بین خطوط، استفاده از کلاه و کمربند ایمنی و … افزایش انضباط ترافیکی را در سطح استان شاهد باشیم.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..