ارتباط مستقیم با مردم به جای دستور و خودسانسوری

فرماندار میبد: به جای فرمان صادر کردن و خودسانسوری باید با ارتباطات چهره به چهره به علاج ناهنجاری‌های اجتماعی بپردازیم.

به گزارش یزدی نیوز حسین فلاح در دومین جلسه گارگروه فرهنگی اجتماعی صیانت از خانواده بر لزوم ارائه آموزش خانواده و زناشویی به صورت محله به محله تأکید کرد و گفت: مطالبی که در فضای مجازی ارائه می‌شود، از آموزش‌های رسمی پیشی گرفته و همه مسائل را بیان می‌کنند.

وی با انتقاد از کمرنگ شدن حضور مسئولان و روحانیان در چنین اجتماعاتی افزود: متاسفانه ما در این زمینه کوتاهی کرده و باید حضور خود را در اجتماعات و مسائل اجتماعی جامعه پررنگ کنیم.

رسول نصیری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد نیز از پایلوت قرار گرفتن یکی از محلات میبد برای شناسایی آسیب‌های خانواده ظرف دو ماه آینده خبر داد و تصریح کرد: در این طرح ۴۰ خانواده مورد رصد قرار خواهند گرفت و آموزش و پرورش هم می‌تواند در اردوگاه بنستان برای خانواده‌ها برنامه داشته باشد.

اعلام اسامی شرکت کنندگان در کلاس‌های آموزشی حین ازدواج از سوی اداره ورزش و جوانان، بهزیستی و دانشگاه‌ها برای رصد طلاق بین آموزش دیده ها، اعلام ثبت وقوع طلاق از سوی ثبت احوال به شورا، تشکیل جلسه با شورای جدید روستا با محوریت فرمانداری و بخشداری ها، اختصاص پایه بنر در سطح شهر برای نصب بنربا موضوع صیانت از خانواده و ارائه ارزیابی ۶ ماهه از آمار طلاق از مصوبات این جلسه بود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..