رتبه نخست کشوری اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در حوزه فرهنگی، اجتماعی

مجموعه استانی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد به علت عملکرد خود در حوزه فرهنگی، اجتماعی در طول سال گذشته رتبه اول را در کشور به دست آورد.

به گزارش یزدی نیوز، ابراهیم صادقی معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ای خطاب به عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از رتبه برتر کشوری استان در حوزه فرهنگی و اجتماعی خبر داد.

در این نامه آمده است: در مسیر تحول و تکامل، تلاش آگاهانه درجهت رفع و اصلاح کاستی‌ها و نیز در انداختن طرح و برنامه‌های خلاقانه و نوین برای بهبود عملکردها، نیازمند نگاه عالمانه و مرور اقدامات گذشته خویش با تکیه بر ارزش‌های کاری و الزامات اجتماعی در موقعیت خطیر کنونی کشور هستیم. در شرایط دشوار و پیچیده ناشی از همه گیری کرونا ، بی تردید تلاش همکاران ارجمند از پایه‌های اصلی صیانت از تولید، اشتغال و کارآفرینی به شمار می‌رود که با بهره گیری از توان فنی و دانش تجربی خود می‌توانند زمینه ساز حفظ پایداری و انسجام اقتصادی و اجتماعی کشور باشند. در چنین شرایطی زمینه سازی برای جهش تولید ، بهبود کمیت و کیفیت کار‌ها در عین بهره مندی انسانی از خدمات مناسب از جلوه‌های عدالت اجتماعی و عامل افزایش کارایی در جامعه کار وتولید و بهبود رضایت مردم است.

با عنایت به این که بر پایه بررسی‌های به عمل آمده و ارزیابی عملکرد صورت گرفته، مجموعه استانی تحت مدیریت جنابعالی در طول سال گذشته «رتبه اول» را در این حوزه معاونت اخذ نموده است، بدین وسیله از تلاش‌ها و خدمات شایان توجه شما در این زمینه سپاسگزاری می‌گردد.

بهروزی و موفقیت‌های بیشتر شما را در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج)، از خداوند متعال خواستارم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..