شیوه‌های مشارکت نیکوکاران یزدی در طرح نذر قربانی

مدیرکل کمیته امداد استان یزد : با توجه به نزدیک شدن به اعیاد مبارک عید قربان و عید سعید غدیر خم، برنامه‌ای تحت عنوان " نذر قربانی (ذبح ابراهیمی) " اجرا می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز، شجاعان بابیان اینکه مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های این نهاد آماده دریافت نذر قربانی مردم خیراندیش استان هستند، گفت: با توجه به نزدیک شدن به اعیاد مبارک عید قربان و عید سعید غدیر خم، برنامه‌ای تحت عنوان ” نذر قربانی (ذبح ابراهیمی) ” برای تأمین گوشت موردنیاز خانواده‌های نیازمند با مشارکت نیکوکاران یزدی در قالب پویش مردمی “# نذر _ من” اجرا می‌شود

وی بابیان اینکه “قربانی‌مان را با دست نیازمندان به پیشگاه خداوند ببریم”، تصریح کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق کد دستوری#*۸۸۷۷*۱ تلفن همراه و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ در این امر خیر شرکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با تأکید بر اینکه هر فرد می‌تواند با پرداخت حداقل ۱۰ هزار تومان در سنت حسنه نذر قربانی سهیم باشد، ادامه داد: باهم افزایی ادارات، بانک‌ها، اصناف، صنایع و مراکز گوناگون امیدواریم شاهد مشارکت آن‌ها در قالب طرح‌های مختلف ازجمله هر اداره یک قربانی و هر شعبه یک قربانی باشیم.

وی افزود: امید است با مشارکت همه‌جانبه در این پویش مردمی بتوانیم گوشت قربانی را در ایام عید قربان دریافت و در بین فقرا و نیازمندان توزیع کنیم.

پایگاه‌های اینترنتی emdad.ir و همچنین hamsofreh.ir از دیگر شیوه‌های مشارکت در طرح “نذر قربانی (ذبح ابراهیمی) “است.
سامانه چهاررقمی ۱۸۱۱ کمیته امداد استان یزد نیز آماده پاسخگویی به مردم خیراندیش استان است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..