ثبت بیش از ۱۲۰۰ مورد عقد در جوار امامزادگان یزد

بیش از ۱۲۰۰ مورد عقد دائم در جوار امامزاداگان و بقاع متبرکه سطح استان یزد به ثبت رسیده است.

به گزارش یزدی نیوز مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: در جهت اجرای طرح پیوند آسمانی طی ۲ سال اخیر بیش از ۱۲۰۰ مورد عقد بدون طلاق در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه یزد به ثبت رسید.
حجت الاسلام حسین زارع زاده افزود: ازدواج، سنتی است آسمانی، الهی و ارزشمند که مایه آرامش و اطمینان فرد، تحکیم بنیان خانواده و ثبات و پایداری و امنیت اجتماع می‌گردد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد اظهار داشت: ازدواج، برخورد دو جریان به یکدیگر و تشکیل جریانی پربارتر، روان‌تر و ثمربخش‌تر است. در ازدواج مولای متقیان علی علیه السلام و بانوی عالمیان فاطمه زهرا علیهاالسلام، هدف تنها کمال انسانی بود و رضایت خداوندی و نمایش اوج بندگی معبود.
حجت الاسلام زارع زاده در جهت اجرای طرح پیوند آسمانی در جوار آستان مقدس امامزادگان گفت: طی بررسی‌های صورت گرفته در ۲ سال گذشته، تمام عقد‌هایی که در جوار بقاع متبرکه سطح استان به ثبت رسیده، هیچ یک منجر به طلاق نشده و این از برکات این سادات بزرگوار میباشد.
وی در ادامه افزود: امامزادگان جعفر (ع)، سیدجعفر محمد (ع) یزد و امامزاده عبدالله (ع) بافق بیشترین عقد‌های زوج‌های جوان را به ثبت رسانند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..