حمایت از ایده‌ها تا حصول نتیجه

مدیرعامل انجمن دانش‌آموختگان دانشگاه یزد: ایده‌های دانش‌آموختگان و دانشجویان، زیر چترحمایتی انجمن دانش‌آموختگان دانشگاه یزد قرار می‌گیرند.

به گزارش یزدی نیوز، سید مجید میررکنی گفت: در راستای توسعه فرهنگ کارآفرینی و ارزش‌آفرینی در نظر است ایده‌های دانش‌آموختگان و دانشجویان مورد حمایت انجمن قرار گیرد.
وی ادامه داد: انجمن دانش‌آموختگان دانشگاه یزد ایده‌های ناب دانش‌آموختگان و دانشجویان را تا مرحله تولید محصول حمایت خواهد کرد.
وی در ادامه از دانشجویان در حوزه‌های محتوا نویسی و مدیریت شبکه‌های اجتماعی و سایت ، طراح و گرافیست، امور دفتری شامل مدیریت و هماهنگی جلسات انجمن و روابط عمومی برای کار دانشجویی دعوت به همکاری کرد.
وی از مزیت‌های انجام کار داوطلبانه در انجمن‌ها سخن گفت و افزود: حداقل همکاری از سوی دانشجویان باید سه ماهه باشد که می‌توانند پس از آن از صدور گواهی کار داوطلبانه و ارتقای اعتبار رزومه برخوردار شوند.
مدیرعامل انجمن دانش‌آموختگان دانشگاه یزد گفت: دانش آموختگانی که تمایل به انجام کار داوطلبانه در این انجمن دارند می‌توانند درخواست خود را به ایمیل این انجمن ارسال کنند.
وی در پایان از تمامی دانشجویان و دانش‌آموختگان خواست تا با عضویت در انجمن دانش‌آموختگان دانشگاه یزد از خدمات ویژه آن استفاده کنند.
انجمن دانش‌آموختگان دانشگاه یزد از بهمن ماه سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را به‌صورت یک مؤسسه مردم‌نهاد با شماره ثبت ۱۸۲۷ آغاز کرده و کلیه فعالیت‌های انجمن غیرسیاسی، غیرانتفایی و غیردولتی بوده است.
همچنین هدف اصلی انجمن ایجاد ارتباط موثر و مستمر بین دانشجویان و دانش‌آموختگان با یکدیگر، جامعه و دانشگاه در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و اشتغال است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..