افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین طرح عمرانی و صنعتی در یزد

پنج طرح عمرانی و صنعتی در استان یزد با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال افتتاح و همچنین عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش یزدی نیوز مدیر عامل یکی از واحدهای فرآوری شن و ماسه گفت: بزرگترین واحد فرآوری شن و ماسه کوهی در استان با مساحت ۱۵ هزار متر مربع و سرمایه گذاری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال با مشارکت یکی از بانک‌های استان و بخش خصوصی عملیاتی می‌شود.

اسدی افزود: از مزیت‌های اجرای این طرح کاهش ۹۰ درصدی مصرف آب است و مواد مورد نیاز نیز از کوه تامین می‌شود.

وی گفت: ۲ دستگاه بچینگ پیشرفته ۲ متر مکعبی نیز با سرمایه گذاری سی میلیارد ریال افتتاح شد.

مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران نیز گفت: با حضور استاندار یزد فاز اول باند دوم جاده یزد -فولاد به طول حدود ۹ کیلومتر به بهره برداری رسید.

چایچی افزود: مجموع مسافت این جاده در فاز اول و دوم ۱۹ کیلومتر است که فاز اول این جاده با برآورد هزینه حدود ۳۰۰ میلیارد ریال با متولی گری معاونت عمرانی استانداری و حمل و نقل جاده‌ای احداث گردید.

رئیس شورای اسلامی روستای اکرمیه گفت: پارک طبیعت اکرمیه یزد نیز با حضور طالبی استاندار یزد به بهره برداری رسید.

غلامی افزود: مساحت این پارک هشت هزار مترمربع است و عملیات اجرایی آن در سال ۹۴ آغاز شد.

وی گفت: این پارک دارای زمین چمن مصنوعی، زمین اسکیت، موزیکال آب، تلویزیون شهری و وسائل بازی بچه ها است که با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال احداث شده است.

رئیس شورای اسلامی روستای اکرمیه گفت: همچنین کلنگ احداث پارک بانوان اکرمیه با متراژ ۷۶۰۰ متر مربع با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

غلامی افزود: سالن ورزشی، سالن چند منظوره، پیست دوچرخه سواری، فضای ورزشی روباز و سالن‌های آموزشی با رویکرد و توانمند سازی بانوان از بخش‌های مختلف این پارک است.

طالبی استاندار یزد در حاشیه افتتاح این طرح‌ها گفت: مجموعه این طرح ها نقش برجسته‌ای در تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز شهر یزد خواهد داشت و امیدواریم در روز‌های آینده هم با تکمیل طرح های دیگر بتوانیم خدمات دولت را در بخش زیربنایی در استان یزد کامل کنیم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..