مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مطرح کرد:

نقش کلیدی مادران در ایجاد گفتمان مصرف بهینه آب و برق در کانون خانواده

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گفت: مادران نقش کلیدی در ایجاد گفتمان مصرف بهینه آب و برق در کانون خانواده و تبیین نقش مهم و حیاتی آن ها به فرزندان خود دارند.

به گزارش یزدی نیوز، اعظم کاظمی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد با بیان اینکه بانوان می توانند نقطه شروع الگوی مصرف بهینه آب و برق در جامعه باشند، گفت: با توجه به اینکه بانوان نیمی از جمعیت کشور و اصلی ترین رکن خانواده ها هستند ارتقاء نگاه و بینش آن ها نسبت به مصرف بهینه و اصلاح مصرف آب و برق، کمک شایانی به مدیریت مصرف در این دو بخش می کند.
وی به نقش کلیدی مادران و بانوان در ایجاد گفتمان مصرف بهینه آب و برق در کانون خانواده اشاره و خاطرنشان کرد: بدون شک با مدیریت بهینه مادران در خانواده و تبیین نقش مهم و حیاتی آب و برق در ابعاد مختلف زندگی؛ به فرزندان خویش الگوی مصرف صحیح آب و برق در وجود فرزندان نهادینه شده و به تبع آن این روحیه در تمام ابعاد جامعه گسترش خواهد یافت.
کاظمی تصریح کرد: با توجه به افزایش جمعیت، توسعه صنایع، مخاطرات زیست محیطی و وضعیت بحرانی آب در کشور و مصرف بی رویه آب، صرفه جویی و مسئولیت پذیری در مقابل این موهبت الهی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..