آغاز ساخت مسکن شهرداری یزد

عملیات اجرای طرح ساخت ۸۰۰ واحدی مسکن شهرداری یزد آغاز شد .

به گزارش یزدی نیوز شهردار یزد گفت: طرح ساخت مسکن شهرداری یکی از بزرگترین طرح‌های سرمایه گذاری شهرداری یزد است که در مساحت ۵۱ هزار متر مربع و با حجم سرمایه گذاری ۱۵۰۰ میلیارد تومان در مدت ۴ سال ساخته خواهد شد.
عزیزی با بیان اینکه این مجموعه ساختمانی مطابق با معماری یزد در ۸ طبقه ساخته خواهد شد افزود: این مجموعه ساختمانی علاوه بر اینکه ۸۰۰ واحد آپارتمانی ظرفیت مسکونی در خود قرار می‌دهد دارای کاربری‌های تجاری، ورزشی و فرهنگی نیز خواهد بود.

وی ادامه داد: بهره برداری از این مجموعه زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم هزار و ۵۰۰ نفر از جویندگان کار محلی در یزد فراهم و با حمایت استانداری واحد‌های مسکونی ساخته می‌شود.

شهردار یزد مجموع مساحت طرح یادشده را ۱۸۷ هزار مترمربع عنوان کرد و گفت: ساخت هزار و ۴۵۰ پارکینگ، اسکان ۲ هزار و ۵۰۰ تا سه هزار و ۲۰۰ نفر، واحد‌های خدماتی، تجاری و فضای ورزشی به مساحت ۱۲ هزار و ۳۵۰ متر مربع در آن پیش بینی شد.

عزیزی افزود: ارتفاع کلی مجموعه مسکونی یادشده ۳۰ متر طراحی و پیش‌بینی شد و دارای ۲۳ هزار مترمربع فضای سبز، پارک کودک، فضای بازی عمومی، هشت طبقه اقامتی و ۲ طبقه پارکینگ است.

منبع:خبرگزاری صداو سیما

بخش نظردهی بسته شده است..