برنامه ریزی برای تبدیل میبد به شهر هوشمند الکترونیک

امام جمعه میبد: میبد باید شهر هوشمند، الکترونیک با شهرداری قوی و پاسخگو باشد.

به گزارش یزدی نیوز آیت الله اعرافی در دیدار اعضای جدید شورای اسلامی شهر میبد گفت:میبد باید شهر هوشمند، الکترونیک با شهرداری قوی، پاسخگو و بدون مراجعه کننده حضوری باشد و برای رسیدن به این افق باید سرمایه گذاری جدی درمسائل، زیرساخت‌های علمی و هوش مصنوعی صورت پذیرد.برنامه ریزی برای تبدیل میبد به شهر هوشمند الکترونیک
آیت الله اعرافی، جذب نیروی انسانی نخبه با تحصیلات بالا و ارتقای منابع انسانی موجود به لحاظ فنی، اخلاقی و دینی در شهرداری را ضروری خواند و گفت:شهر با طرح، برنامه و بکارگیری نیروی متخصص متحول می‌شود.
وی، اجرای سالی یک یا دو پروژه بزرگ از سوی شورا و شهرداری جدید را، باعث نشاط و شادابی در شهر عنوان کرد و گفت: از جمله این طرح‌های بزرگ می‌توان باغ راه از دانشگاه آزاد تا پل خورشید، زیرگذر معلم، ورودی‌های غربی به سمت میبد، ورودی دسترسی شهیدیه، مهرآباد و رکن آباد، میدان تره، ترمینال مسافر بری، ایجاد و ارتقاء حمل و نقل داخل شهر را نام برد.
وی گفت:با نگاه آینده نگرانه نباید به پارک‌های موجود قانع بود بلکه باید هفت یا هشت پارک بزرگ خوب را هم در شهرستان ایجاد کرد.
امام جمعه میبد توجه بر مبلمان شهری، معماری اسلامی و سنتی و بر اولویت دادن به آموزش و پرورش، حوزه و دانشگاه هم تاکید کرد.
آیت الله اعرافی ، توجه به مباحث فرهنگی و شاخص‌های شهر جامع و سالم ومعنوی و اخلاقی و پیشرفته را مهم خواند و افزود:همه شاخص‌های یک شهر سالم اسلامی و جامع را باید مد نظر قرارداد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..