معاون عمرانی استاندار یزد خبر داد؛

اجرای طرح‌های گازرسانی و آبرسانی به روستاهای بهاباد

معاون عمرانی استاندار یزد با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده برای رسیدگی به روستاهای منطقه کم برخوردار بهاباد گفت: هم اکنون عملیات گازرسانی در ۳۹ روستای این شهرستان در دست اجراست.

به گزارش یزدی نیوز، محسن صادقیان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کار گازرسانی به ۳۹ روستای شهرستان بهاباد در حال انجام است، اظهار داشت: این پروژه در ۲۴ روستا ظرف یک ماه آینده به اتمام می رسد و در واقع ۲۴ روستای بهاباد ظرف یک ماه آینده، گازدار می‌شوند.

وی عنوان کرد: کار گازرسانی به ۱۵ روستای دیگر نیز تا پایان سال انجام می شود و ۳۵ روستای بهاباد تا پایان امسال گازدار می شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، آبرسانی به روستاها را نیز یکی از اولویت‌های عمرانی در یزد برشمرد و گفت: کار آبرسانی به ۵۸ روستای این شهرستان برنامه ریزی شده است.

صادقیان ادامه داد: برنامه ریزی لازم برای فازبندی پروژه آبرسانی به روستاهای بهدان، فودیج و همیجان انجام شده و شرکت آب و فاضلاب روستایی برنامه ریزی لازم برای اتمام عملیات آبرسانی به این روستاها را از مهرماه سال جاری انجام دهد.

وی یادآور شد: در حوزه راه‌های بهاباد، ایجاد هشت کیلومتر راه فرعی و روستایی برنامه ریزی و اجرا شده که ظرف سه ماه آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

صادقیان، اصلاح تقاطع محور بافق – بهاباد در محدوده روستای پرک و راه روستایی ترکان را از جمله پروژه هایی برشمرد که حداکثر ظرف سه ماه آینده به بهره برداری می رسد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..