برنامه‎ های هفته ازدواج در یزد تشریح شد

معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن تشریح برنامه‌های هفته ازدواج در استان، از برگزاری پویش‌های مختلف باهدف ترویج ازدواج آسان با همراهی خیرین خبر داد.

«اعظم السادات امامی»تصریح کرد: به مناسبت هفته ازدواج شاهد برگزاری پویش‌های مختلف ازدواج جوانان با همراهی خیرین در استان یزد خواهم بود.

وی عنوان کرد: این پویش‌ها شامل عرضه جهیزیه شیک و ارزان، جمع آوری جهیزیه توسط خیران، معرفی به کار جوانان در آستانه ازدواج، اعلان فراخوان اعطای مسکن به زوجین به مدت دو سال به صورت رایگان یا کم بها توسط خیرین و برنامه نه به تماشای جهیزیه، خواهد بود.

معاون امور جوانان استان در ادامه بیان کرد: برگزاری جشنواره فروش ویژه زوجین و جوانان در آستانه ازدواج و برگزاری کمپین مشاوره رایگان در سراسر استان با برگزاری کارگاه‌های آموزشی ازدواج و خانواده به صورت گسترده از اقدامات دیگر اداره کل ورزش و جوانان در این هفته خواهد بود.

وی همچنین از برگزاری هشت نشست تخصصی با حضور کارشناسان و صاحب نظران حوزه ازدواج و خانواده، سمن‌ها و موسسات فعال، فعالان عرصه خانواده، هنرمندان و اصحاب رسانه، مسئولان و چهره‌های فرهنگی و اثرگذار نیز در قالب برنامه‌های این هفته خبر داد.

امامی از افتتاح صفحه تخصصی ازدواج در فضای مجازی در استان نیز خبر داد و گفت: نورافشانی و احتزاز بالن آرزوها توسط زوجین در شب اول ذی الحجه، تجلیل از خیرین و زوج‌های موفق، همچنین مراکز مشاوره برتر، سمن‌های فعال در عرصه خانواده، تهیه و انتشار محصولات فرهنگی، از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..