بازدید میدانی و نشست خبری خبرنگاران با سرپرست شهرداری مهریز

تعدادی از خبرنگاران از طرح‌های عمرانی شهرداری مهریز بازدید و در نشستی با سرپرست و رییس شورای اسلامی شهر از اقدامات شهرداری با خبر شدند.

«عبدالرسول یزدی» سرپرست شهرداری مهریز در این نشست گفت: تکمیل ساختمان شهرداری، روشنایی معابر، ساماندهی پارک‌ها و بوستان‌ها، اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری، ادامه تعریض خیابان شهید منتظری و خیابان حدفاصل میدان شهید مفتح به پارک کوثر اهم طرح‌هایی است که بخشی اجرا شد و بقیه آن ادامه دارد.

وی ادامه داد: ساخت و نصب اِلمان در بیشتر میدان‌ها، نصب تابلو ۳۱۳ شهید شهرستان در خیابان‌ها و میدان ها، روشنایی بلوار شهید فهمیده، اجرای بلوار و کمربندی از میدان امام رضا (ع) تا میدان شورا و پیگیری ورودی ولایت در تقاطع اصلی شهر دیگر طرح‌های زیرپوشش است.

این مسئول اظهار کرد: در سه ماهه امسال ۱۲ میلیارد تومان بودجه که بیشتر آن ارزش افزوده است، جذب و برای اجرای طرح‌های عمرانی و فرهنگی با همکاری مردم و برخی نهادها تامین و هزینه شده و همکاری شهروندان با مجموعه شهرداری برای تحقق اهداف و خدمات بیشتر ضروری است.

یزدی به ضرورت ساماندهی ورودی شهر که محل تردد مسافران زیاد از اقصی نقاط کشور است، اشاره کرد و یادآور شد: برای اجرای کامل طرح به خصوص ساماندهی اطراف آن و ایجاد فضای سبز به بیش از سه میلیارد تومان نیاز است که بخشی اختصاص یافته و همت و همراهی مسئولان را طلب می‌کند.

«زهرا دهقانی‌زاده» رئیس شورای شهر مهریز هم از اتمام میدان دفاع مقدس این شهرستان خبر داد و گفت: این میدان در حال تکمیل کارهای جزئی است و انشالله تا پایان هفته دیگر به بهره برداری خواهد رسید و از زیباترین میادین این شهرستان خواهد بود.

وی از همکاری شهروندان و خبرنگاران با این نهاد چهار سال گذشته قدردانی کرد و گفت: اجرای طرح‌های عمرانی و فرهنگی با همکاری مردم و شهروندان جزو موفقیت‌های این نهاد مدنی است که صورت گرفت .

دهقانیزاده افزود: خبرنگاران همکاری بسیار خوبی با شورای شهر دوره پنجم داشتند و این موجب تعالی برنامه‌ها و انعکاس خدمات و مطالبات شد و باید این روحیه و رویه همچنان به خاطر ظرفیت‌های خوبی که در شهرستان وجود دارد، تداوم داشته باشد .

وی اظهار کرد: پیگیری برای جذب بودجه از محل‌های مختلف و انجام طرح‌های فرهنگی و عمرانی مناسب و ضروری با اقدام بین‌بخشی جزو اولویت و رویکرد شورای پنجم با برنامه و نقشه راه مدون بود که تاکنون محقق شد، قطعا همکاری و همراهی مردم رمز و راز موفقیت است .

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..