معاون فرهنگی شهردار یزد:

خطبه‌خوانی غدیر در مساجد یزد برگزار می‌شود

معاون فرهنگی شهردار یزد با اشاره به برنامه های عید سعید غدیرخم گفت: به این مناسبت خطبه خوانی غدیر در مساجد شهر یزد اجرا می شود.

به گزارش یزدی نیوز، عباس ملازینلی در نخستین نشست هماهنگی ستاد مبشر غدیر با اشاره به اینکه عید غدیر از بزرگترین اعیاد شیعیان جهان است، اظهار داشت: ستاد مبشر غدیر هر سال برنامه های متنوعی به این مناسبت برنامه ریزی می کند.

وی با بیان اینکه این اولین نشست هماهنگی ستاد مبشر غدیر سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد با هدف برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های فرهنگی و هنری این ایام است، افزود: همه باید تلاش کنیم تا در عید غدیرخم جشن‌های شاد و پرمحتوا برای مردم برگزار کنیم.

ملازینلی ادامه داد: برنامه های عید سعید قربان و غدیرخم با هدف ارتقای شناخت شخصیت والای امام علی (ع) با پیش‌بینی برنامه های مفرح و شاد با بررسی برنامه های اجرایی سال های قبل اجرا می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای این ایام را برگزاری کاروان شادی، پویش اطعام غدیر، نورافشانی در سطح شهر، مسابقه کتابخوانی غدیر، جشن محلات، خطبه خوانی غدیر در مساجد، روزشمار غدیر همچنین تهیه و پخش کلیپ با موضوع غدیر برشمرد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..