کلاهبرداران میلیاردی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری ۲ متهم به کلاهبرداری و جعل خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، سردار عباسعلی بهدانی فرد درباره این خبر اظهار داشت: با مراجعه و شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری و فروش اراضی تحت مالکیت وی در شهر یزد توسط افرادی بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان یزد با انجام تحقیقات فنی متوجه شدند فردی با اقدامات متقلبانه و جعل اسناد و مدارک، ۱۲ قطعه از زمین‌های مسکونی مال باخته را به دیگران به فروش رسانده است.
فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با اقدامات اطلاعاتی، متهم را که با در دست داشتن وکالت جهت پیگیری امور ثبتی زمین‌ها اقدام به کلاهبرداری کرده بود شناسایی و پس از هماهنگی و اخذ دستور قضائی وی را دستگیر کردند.
سردار بهدانی فرد خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی‌های تخصصی انجام شده با قرار گرفتن در برابر دلایل و ادله موثق پلیس، به جعل سند و فروش این ملک‌ها به ارزش ۲۵۲ میلیارد ریال با همدستی فرد دیگری به شهروندان اعتراف کرد.
وی افزود: در عملیات دیگر پلیس، همدست متهم نیز دستگیر و اسناد مالکیت این زمین‌ها از دست متهمان خارج و پس از تشکیل پرونده قضائی، روانه دادسرا شدند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در معاملات خود و برای انجام امور اداری به افراد مورد اعتماد مراجعه کرده و خریداران املاک نیز قبل از خرید و فروش و واریز هرگونه وجهی از صحت ملک و اسناد مالکیت آن اطمینان کامل پیدا کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..