در راستای گذر از بحران قطعی برق؛

خط تولید فولاد غدیر ایرانیان در اردکان متوقف شد

مدیر کارخانه احیاء مستقیم آهن و فولاد غدیر ایرانیان در شهرستان اردکان، از توقف تولید و قطعی برق این کارخانه به مدت یک هفته در راستای گذراندن بحران قطعی برق منازل در کشور خبر داد.

«محمدرضا پاکسیما»  ضمن اشاره به اتفاقات و مشکلات اخیر قطعی برق خانگی، گفت: در این برهه زمانی که به دلیل کاهش تولید برق کشور و به دنبال آن خاموشی‌های مکرر در شهر و روستاها موجب سختی‌های فراوانی برای مردم به ویژه مردم نجیب استان یزد و اردکان شده است، شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان با درایت و تصمیم مدیر عامل و هماهنگی با مسئولان استان یزد، تصمیم گرفت جهت همیاری و همکاری با مردم و در جهت کاهش آسیب به هموطنان عزیز، تولید خود را به مدت یک هفته متوقف کند.

وی با ابراز امیدواری به استمرار برق در مسیر چرخه تولید و زندگی با همت و مدیریت همگانی، تصریح کرد: امیدواریم این روزهای سخت را با همدلی و همکاری ویژه بین صنعت و مدیریت بخش های مختلف در راستای ایفای تعهدات اجتماعی‌مان پشت سربگذاریم و گامی ارزشمند برداریم تا باقیات الصالحاتی برای همه زحمتکشان عرصه تولید و صنعت مخصوصا همکارانمان در شرکت آهن وفولاد غدیر ایرانیان باشد.

یادآور می‌شود؛ شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در شهرستان اردکان واقع شده و سالانه با تولیدی بالغ بر یک میلیون تن آهن اسفنجی، نقش اساسی در تولیدات فولادی کشور دارد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..