سامانه شهروندسپاری در یزد رونمایی شد

سامانه شهروندسپاری در مراسمی با حضور استاندار یزد در شهرداری یزد رونمایی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

«محمدعلی طالبی» استاندار یزد در مراسم رونمایی از سامانه شهورندسپاری، این اقدام شورای شهر و شهرداری یزد را از جلوه‌های خوب نرم افزاری در حوزه الکترونیکی کردن برنامه‌ها و خدمات خاند و افزود: علاوه بر این سامانه، در طول دو سه سال گذشته در حوزه نرم افزاری شاهد اتفاقات قابل توجهی هم در شهرداری‌های استان و هم در حوزه معاونت عمرانی بودیم که هر کدام در کشور نمونه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سامانه شهروندسپاری یکی از بهترین سامانه‌ها در شهرداری یزد است که با بهترین سامانه‌های شهرداری‌های کشور قابل رقابت است.

استاندار با بیان این که استان یزد دارای ظرفیت‌های خوبی برای حرکت به سوی دولت الکترونیک و شهر هوشمند است، گفت: این اقدامات با ایجاد شفافیت در امور استان را به شاخص‌های حکمرانی خوب نزدیک می‌کند.

«محمدمهدی شرافت» معاون شهرسازی شهرداری یزد نیز با بیان این که شهرداری یک دستگاه خدمات رسان است، خواستار رقم خوردن چنین اتفاقاتی به صورت فرایندی در استان شد.

وی کمترین اثر این سامانه را سالم سازی سیستم خواند و از دستگاه‌های دیگر از جمله نظام مهندسی ساختمان استان خواست تا در تحقق این فرایند همکاری داشته باشند.

«علی اصغر زحمت کش» رئیس سازمان نظام مهندسی شاختمان استان نیز یکی از دغدغه‌های شهروندی را نفس گیر بودن صدور پروانه ساختمانی خواند که با راه اندازیاین سامانه به صورت الکترونیک و در زمان کوتاه‌تری انجام می‌شود.

در این مراسم تفاهم نامه‌ای بین شهرداری و نظام مهندسی درخصوص صدور پروانه‌های ساختمانی با نقشه معماری منعقد شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..