برآورده شدن مطالبات مردم بفروئیه میبد

در نشست شورای اداری شهرستان میبد مطالبات مردم بفروئیه بررسی و پیگیری شد.

به گزارش یزدی نیوز نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری با قدردانی از همراهی فرماندار میبد و بخشدار بفروئیه در رفع مشکل مردم گفت: تامین اعتبار برای تجهیز پارک بانوان و بهره برداری از سالن ورزشی آموزش و پرورش ظرف سه ماه آینده دو خواسته مهم مردم بفروئیه بود که در این نشست برآورده شد.

میرمحمدی تبدیل خانه بهداشت به پایگاه سلامت را یکی دیگر از مطالبات مردم بفروئیه خواند و گفت: باید نامه نگاری از طرف مردم انجام شود که درصورت امکان سطح بندی، خانه بهداشتی که درگذشته فعال بود تبدیل به پایگاه سلامت شود.

وی تصریح کرد: در خصوص تامین مسکن جوانان ۶ هکتار زمین در بفروئیه جانمایی شده است و قرار است پس از نامه نگاری درجلسه آتی که با مدیرکل راه و شهرسازی خواهیم داشت کار اداری آن را کلید بزنیم.

میرمحمدی با اشاره به بحث مسکن در بیده هم گفت: قرار شد مشکل حد مرز مزرعه بیده و خود شهر رفع شود تا بتوانیم از سوی بنیاد مسکن زمین را در اختیار جوانان قرار دهیم.

ترمیم آسفالت مسیر راه اندازی ایستگاه‌های برداشت آب، تعیین تکلیف مدرسه حسن آباد از دیگر مطالبات مردم بخش بفروئیه دراین نشست بود که میرمحمدی به آن قول پیگیری داد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..