نایب رئیس هیئت دوچرخه سواری یزد خبر داد

راه اندازی وب سایت تخصصی پارکاب در شهر دوچرخه‌ها

نایب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان یزد از رونمایی وب سایت تخصصی پارکاب با هدف توسعه فرهنگ دوچرخه سواری همگانی و قهرمانی در کشور به عنوان ورزشی مفرح و روش حمل و نقل مناسب در محیط های پرترافیک شهری خبر داد.

«الهه جورابی» در خصوص این وب سایت تخصصی اظهار کرد: ابن وب سایت به نشانی www.parekab.com دارای بخش‌های متنوع و کارایی برای عموم علاقمندان به ورزش دوچرخه سواری اعم از بخش آموزش دوچرخه، مسیرهای دوچرخه سواری در استان، مشاوره خرید و تعمیر دوچرخه، نحوه استفاده از دوچرخه، ثبت نام دوچرخه‌سواران استان و اخبار برگزاری تورهای دوچرخه‌سواری است.

این عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به راه اندازی مسیرهای امن دوچرخه سواری در شهر دوچرخه‌ها طی سالهای اخیر، از در دست اقدام بودن ایجاد ١٠٠ کیلومتر دیگر مسیر امن دوچرخه در سطح یزد خبر داد.

جورابی همچنین از پیگیری اختصاص زمین از سوی اداره کل مسکن و شهرسازی استان در مناطق پنجگانه شهری یزد جهت ایجاد پارکهای بانوان خبر داد و افزود: این پارک‌ها از سوی شهرداری ایجاد به مسیر دوچرخه سواری، وسایل ورزشی و زمین بازی مناسب جهت گذراندن اوقات فراغت بانوان تجهیز خواهد شد تا بانوان یزدی با آرامش و طیب خاطر از آنها استفاده کنند.

نائب رئیس هیات دوچرخه سواری استان در پایان نیز ابراز امیدواری کرد با مساعدت معاونت عمرانی استانداری، تفاهم نامه جهت واگذاری زمین از سوی مسکن و شهرسازی به شهرداری جهت ساخت این پارکها تا پایان دوره پنجم شورای شهر منعقد شود.

منبع: ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..