معرفی برگزیدگان مسابقات مینی فوتبال بانوان در میبد

اولین دوره مسابقات مینی فوتبال بانوان با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش یزدی نیوز رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میبد گفت: در این دوره از مسابقه به صورت دوره ای تیم‌ها با هم به رقابت پرداختند.

زارع افزود: در نهایت تیم‌های ستارگان و هدف هر دو از شهرستان میبد مقام‌های اول و دوم را از آن خود کردند و تیم اسطوره از اردکان هم سوم شد.

رئیس هیئت فوتبال استان یزد در مراسم اختتامیه این مسابقات گفت: خوشبختانه این دوره از مسابقات نشان داد که میبدی‌ها در بحث ورزش فوتبال پیشرو هستند.

تفکری با بیان اینکه میبدی‌ها در تامین زیر ساخت‌های سخت افزاری فوتبال هم در بخش آقایان و هم بانوان از امکانات خوبی برخوردار هستند افزود: امکانات نرم افزاری را ما باید دنبال و تامین کنیم.

وی گفت: همین که بانوان میبدی برای اولین بار در استان روی چمن مسابقاتی را برگزار کردند این نشان می‌دهد میبد از هیئت فوتبال استان جلوتر است.

رئیس هیئت فوتبال استان اظهار امیدواری کرد که بتوانیم لیگ بانوان استان را در فوتبال چمنی در استان راه اندازی کنیم.

تفکری گفت: درصدد هستیم استعداد‌ها را به تیم‌های ملی معرفی کنیم.

حسین فلاح فرماندار میبد در مراسم اختتامیه مسابقات مینی فوتبال بانوان درمجموعه ورزشی شهید چمران ضمن قدردانی از همه عوامل برگزار کننده این مسابقات گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند امر به ورزش امر به معروف است و همه ما باید تلاش کنیم که فرهنگ ورزش را در جامعه ترویج دهیم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..