کشف ۵۴۱ کیلو مواد مخدر با همکاری پلیس خراسان رضوی و یزد

فرمانده انتظامی استان یزد، از کشف ۵۴۱ کیلو مواد افیونی در یزد با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، سردار بهدانی فرد گفت: با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس استان خراسان رضوی یک دستگاه کامیون توقیف و ۳۲۳ کیلو هروئین و ۲۱۸ کیلو تریاک از آن کشف شد

فرمانده انتظامی استان یزد اظهار داشت: پلیس استان خراسان رضوی با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مسلح برای انتقال مقادیری مواد مخدر از محور‌های مواصلاتی استان یزد مطلع و موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان گزارش دادند.

وی افزود: بلافاصله تیم‌های عملیاتی ایستگاه بازرسی شهید مدنی مسیر تردد قاچاقچیان را در محور “انار – مهریز” تحت کنترل قرار داده و با مشاهده کامیون حامل موادمخدر در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: در این عملیات ۵۴۱ کیلوگرم موادمخدر شامل ۳۲۳ کیلو گرم هروئین و ۲۱۸ کیلو تریاک کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به توقیف یک دستگاه کامیون و دستگیری یک نفر از سوداگران مرگ ، ادامه داد: متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی خود اجازه نخواهد داد قاچاقچیان مواد مخدر برای رسیدن به اهداف شوم خود امنیت و آرامش شهروندان را خدشه دار کنند و از عموم مردم خواست هر گونه اطلاعات و گزارش‌های خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..