امام جمعه مهریز:

بخشی از درآمد کارخانجات مهریز صرف امور دینی و پرورشی شود

امام جمعه مهریز با اشاره به صنعتی بودن این شهرستان گفت: بخشی از درآمد کارخانجات مهریز صرف امور دینی و پرورشی و آموزشی شود.

به گزارش یزدی نیوز، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه مهریز اظهار داشت: حمله ددمنشانه آمریکایی‌ها به یک هواپیمای مسافربری و کشتن ۲۹۰ مسافر غیرنظامی در روز ۱۲ تیر سال ۶۱ تنها یکی سند از اسناد بی‌شمار جنایت‌پیشگی آمریکایی‌هاست و این روز، روز افشای حقوق بشر آمریکایی است که برای فشار و سلطه بر کشورهای دیگر استفاده می‌کند.

وی افزود: آمریکا نه تنها در عرصه بین المللی بلکه در زمینه های داخلی به مردم خود هم رحم نمی کند و حقوق آنها را پایمال می کند.

محی الدینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز قلم از دیدگاه رهبری ادامه داد: کسی که قلم در دست می گیرد باید تقوا و عفاف داشته و با آبروی مومن بازی نکند و انصاف را در نوشته های خود رعایت کند.

امام جمعه مهریز با تبریک روز قلم به همه فعالان این عرصه عنوان کرد: قلم به دستان باید از دروغ بپرهیزد زیرا به نوعی هدایتگری جامعه و کشور را بر عهده دارند.

وی همچنین ضمن تبریک روز دهیاری و شهرداری به منتخبان شورای شهر و روستا بیان کرد: از هم اکنون به فکر انتخاب دهیار و شهردار پای کار برای منطقه خود باشید و شوراها به شهردار و دهیاری طرح و لایحه ارائه دهند اما در امور اجرایی دخالت نکنند.

محی الدینی تصریح کرد: اصناف و هئیت های بازرسی در پی شیوع کرونا باید نظارت های خود را بر ادارات و اصناف قویتر کنند که افرادی به علت شیوع ویروس کرونا از این موقعیت سوء استفاده نکنند.

وی اجرای امر به معروف و نهی از منکر را از طرف مسئولان و دستگاه‌های نظارتی مهم دانست و عنوان کرد: بعضی از آموزش‌های غیرمجاز با نصب بنر در سطح شهرستان مهریز بدون محدودیتی انجام می‌شود و بعضی از ولنگاری‌هایی که در شأن مردم مهریز نیست، در حال انجام است.

محی الدینی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد درآمدهای کارخانجات مهریز گفت: امیدواریم بخشی از این درآمد نیز صرف دین و دیانت و آموزش و پرورش شود.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..