دیدار با خانواده‌های شهدای اصناف در میبد

همزمان با دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن، معاون سیاسی امنیتی فرماندار میبد به همراه امام جمعه موقت و جمعی از مسئولان این شهر، به دیدار سه خانواده معظم شهدای اصناف رفتند.

به گزارش یزدی نیوز، شهیدان زین العابدین علیزاده، محمدرضا سلیمی ندوشن و اکبر ابوطالب دخت از شهدای اصناف شهرستان میبد بودند که درعملیات‌های والفجر هشت و بیت المقدس هفت به درجه والای شهادت نائل آمدند.

امام جمعه موقت میبد در این دیدار‌ها گفت: اگر امروز امنیت استقلال و عزت و آزادی داریم در سایه جانبازی و ایثار فرزندان شماست که جانشان را در دفاع از نظام و انقلاب تقدیم کردند.

حجت الاسلام اعرافی افزود: وظیفه ماست که د راین شرایط کرونایی با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی در منازل شهیدان که نور به شمار می‌آیند، حضور یافته و از صبر و بردباری خانواده‌های آن‌ها تجلیل کنیم.

وی تصریح کرد: تمام زندگی شهدا برای ما درس است و همانگونه که امام راحل فرمودند باید با مطالعه وصیت نامه‌های شهدا، زندگی خود را به سبک اسلامی و در تراز انقلاب اسلامی قرار دهیم و در مقابل دریای عظمت شهدا و بردباری همسران و مادران آن‌ها خدمتی را در جامعه انجام دهیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد هم گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا با حضور مدیران ادارات به صورت هفتگی و با محوریت فرمانداری در دستور کار مسئولان شهرستان است.

رسول نصیری ادامه داد: خانواده‌های شهدا صبوری و بزرگواری را به صورت کامل به نمایش گذاشته و به جای مطالبه و درخواست، در امور خیر هم پیشگام بودند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..