قرعه کشی زمین طرح اقدام ملی مسکن در میبد

۱۵۹ قطعه زمین بر اساس قرعه کشی به متقاضیان ثبت نام کننده مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن در میبد واگذار شد.

به گزارش یزدی نیوز، مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد در این مراسم با اشاره به ثبت نام اولیه ۱۸۹ نفر گفت: سال گذشته زمین به ۳۷ متقاضی واگذار و امروز هم قرعه کشی برای ۱۵۹ واجد شرایط انجام و زمین واگذار شد.

قربانیان افزود: قطعه بندی صورت گرفته و بنیاد مسکن از هفته گذشته عملیات تسطیح زمین را آغاز کرده است. این مسکن توسط مردم و با هماهنگی دستگاه‌های خدمت رسان، سازمان نظام مهندسی و ارائه پروانه از سوی شهرداری ساخته می‌شود.

وی از تسطیح زمین تا یک ماه آینده خبر داد و تصریح کرد: افرادی که به تازگی ثبت نام کرده اند پس از پالایش سه گانه و بررسی فرم ج و در صورت نداشتن مشکل در جریان ثبت نام و عدم استفاده از تسهیلات بانکی ارزان قیمت، به استان ابلاغ شده و پرونده تشکیل خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان ادامه داد: با اداره راه و شهرسازی استان هماهنگ شده تا زمین مناسبی در میبد تملک شده و برای سایر متقاضیان واجد شرایط در اسرع وقت واگذار شود.

فرماندار میبد هم طرح اقدام ملی مسکن را فرصتی برای خانه دار شدن قشر‌های کم درآمد به ویژه جوانان خواند و گفت: خوشبختانه بنیاد مسکن استان و ادارات مرتبط هم تلاش‌های ارزشمندی در واگذاری زمین در شهرستان انجام داده که قابل تقدیر است.

حسین فلاح با اشاره به واگذاری هر قطعه زمین به مساحت ۱۷۰ مترمربع در اراضی مهرآباد افزود: قرار دادن زمین در اختیار متقاضیان سبب می‌شود متقاضی، ساخت و ساز را با رعایت اصول و بر اساس سلیقه خود انجام دهد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..