رئیس شبکه بهداشت استان یزد:

۱۰ تن لوازم آرایشی و موادغذایی تاریخ گذشته در یزد معدوم شد

رئیس شبکه بهداشت استان یزد گفت: ۱۰ تن لوازم آرایشی تقلبی و موادغذایی تاریخ گذشته در یزد معدوم شد.

محمدرضا دهقانی با اشاره به بازرسی‌های مستمر کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت از اماکن و مراکز تولید و توزیع مواد غذایی و آرایشی اظهار داشت: در این بازدیدها بالغ بر ۱۰ تن موادغذایی و لوازم آرایشی تقلبی و تاریخ مصرف گذشته کشف و منهدم شد.

وی با اشاره به اینکه این موارد به مراجع قانونی نیز ارجاع و گزارش شده است، افزود: پس از هماهنگی با دادستان شهرستان یزد و تنظیم صورت‌جلسه، اجناس فاسد و توقیف شده توسط نیروهای شهرداری و کارشناس بهداشت محیط به گودزباله منتقل و معدوم شد.

رئیس شبکه بهداشت استان یزد عنوان کرد: با توجه به اهمیت سلامتی مردم و شرایط بیماری کرونا، متصدیان نهایت دقت را در ارائه مواد غذایی و خدمات سالم به همشهریان داشته باشند، در غیر این صورت و در صورت مشاهده موارد تخلف در بازدید کارشناسان، واحد متخلف با هماهنگی مراجع قضائی پلمب و متصدی برای رسیدگی به مراجع قا نونی معرفی خواهد شد.

دهقانی از مردم استان یزد نیز خواست تا هرگونه موارد تخلف در زمینه تقلبی بودن مواد غذایی و آرایشی، نامناسب بودن محیط بهداشتی، تقلبی بودن موارد و فروش اجناس فاسد شده را از طریق سامانه ۱۹۰ به شبکه بهداشت اطلاع رسانی کنند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..