دستگیری سارق حرفه‌ای طلا در بافق

فرمانده انتظامی بافق در پی دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۰ میلیارد ریال طلای مسروقه، به کسبه هشدار داد تا طلای بدون فاکتور به هیچ وجه خریداری نکنند.

به گزارش یزدی نیوز، سرهنگ شهرام طولابی نژاد گفت: در پی چندین فقره سرقت طلا و جواهر در سطح منازل شهرستان، مراتب جرم در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه بر اساس سرنخ‌های بدست آمده و انجام اقدامات فنی و علمی، سارق در عین ناباوری دستگیر شد، افزود: سارق ۱۲ فقره سابقه کیفری داشته و چندین فقره سرقت مرتکب شده که اخیرا حدود ۱۰ میلیارد ریال طلای مسروقه سرقت کرده بود.

 

فرمانده انتظامی بافق ضمن هشدار به شهروندان و کسبه، گفت: شهروندان علارغم تذکرات پلیس، بازهم طلا و جواهرات خود را در منزل نگهداری می‌کنند و حتی منازل آن‌ها فاقد سیستم‌های حفاظتی مناسب است.

 

طولابی نژاد ادامه داد: سارق حتی طلا‌های به سرقت رفته را بدون فاکتور به شهر یزد و اطراف آن برده و آن‌ها را به فروش رسانده است.

 

وی گفت: پلیس به کسبه‌ای که قانون را رعایت نمی‌کنند، هشدار می‌دهد تا زمینه ساز جرم نشوند و به هیچ طلای بدون فاکتور خریداری نکنند.

 

طولابی نژاد اظهار داشت: حتی طلا‌هایی که فاکتور دارد و به اصالت آن شک دارند، باید با صادر کننده فاکتور تماس بگیرند و از صحت آن اطلاع پیدا کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..