مصرف ۸۲ درصد برق اشکذر توسط بخش صنعتی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد: ۸۲ درصد مصرف شهرستان اشکذر مربوط به بخش صنعت و متوسط خاموشی آن ۳۳ دقیقه در سال است.

به گزارش یزدی نیوز، عبدالحمید عباس شیاری در دیدار با فرماندار اشکذر با اشاره به جایگاه ممتاز این شهرستان به لحاظ متوسط خاموشی به ازای هر مشترک، تلفات شبکه‌ای و بیشترین سهم مصرف در بخش صنعتی گفت: شبکه سیمی تا پایان سال در اشکذر به شبکه سیمی تبدیل می‌شود. بی نیازی به شاخه زنی، کاهش سرقت سیم‌ها و کاهش خاموشی‌های ناشی از اجسام خارجی بر روی شبکه از مزیت این شبکه است.

وی با اشاره به کمک ویژه صنایع اشکذر برای گذر از پیک بار تابستان در شرایط بسیار سخت صنعت برق در سال جاری افزود: همه تلاش ما اینست که مشکل کاهش تولید را با همکاری صنایع جبران کرده و خاموشی به مشترکین خانگی وارد نشود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با تأکید بر سرعت بخشیدن و تسهیل طرح برق رسانی به سایت ادارات اشکذر تصریح کرد: طرح رینگ شبکه بین دو خروجی پست شماره ۶ چرخاب به خروجی شماره یک خضرآباد برای تقویت ولتاژ و کاهش خاموشی‌ها تا چند ماه آینده تکمیل می‌شود.

فرماندار اشکذر هم با بیان اینکه بلوار شهید سلیمانی دسترسی اصلی مردم رستاق به مرکز شهرستان به شمار می‌رود خواستار اختصاص اعتبار لازم برای تامین روشنایی این بلوار شد.

هادی نسب همچنین بر همکاری مشترک برای تامین روشنایی خیابان امام خمینی و بلوار شهیدان خبیری مجومرد تأکید کرد.

منبع:خ۹برگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..