فرمانده انتظامی استان یزد:

کشف ۱۹ تن مواد مخدر در یزد/۱۷ باند بزرگ در یزد متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۹ تن انواع موادمخدر در استان کشف شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از افزایش ۴۷ درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش یزدی نیوز، سردار عباسعلی بهدانی فرد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در سطح استان یزد کشف شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴۰ درصدی داشته است.

وی با اشاره به مبارزه جدی و بی امان نیروهای پلیس با قاچاقچیان موادمخدر عنوان کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۹ تن انواع موادمخدر کشف شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته دارای افزایش ۴۷ درصدی بوده است.

فرمانده انتظامی استان یزد یادآور شد: در این راستا ۱۷ باند بزرگ وارد کننده موادافیونی منهدم و ۸۷ نفراز سرکردگان اصلی این باندها دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

بهدانی فرد افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۶۵۰ پرونده در زمینه مبارزه با موادمخدر در استان یزد تشکیل شده و ۳۳۰ خودرو سبک و سنگین نیز مربوط به قاچاقچیان توقیقف و روانه پارکینگ شده است.

وی در مورد وضعیت جرم سرقت در استان یزد نیز اظهار داشت: مبارزه با سرقت یکی از اولویت های مهم پلیس استان یزد است و با تلاش ماموران پلیس آگاهی، کاهش پنج درصدی سرقت و افزایش ۱۰ درصدی کشفیات آن را در سال گذشته شاهد بوده ایم.

رئیس پلیس استان یزد ضمن قدردانی از تعامل خوب دستگاه های امنیتی و قضائی با پلیس استان یزد در راستای ارتقای امنیت در سطح استان افزود: با برنامه ریزی های انجام شده بیش از ۳۰۰ طرح انتظامی و عملیاتی در محورهای مواصلاتی، شهرها، محلات، پارک ها و… در راستای ارتقای امنیت و احساس امنیت شهروندان انجام شده و این طرح ها به طور مداوم ادامه دارد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..