یک مقام مسئول:

نشاط اجتماعی و گذران اوقات فراغت مهمترین دغدفه جوانان یزدی

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: مهمترین مشکل جوانان این استان نشاط اجتماعی و نبود برنامه ریزی برای گذراندن اوقات فراغت جوانان است .

به گزارش یزدی نیوزطوبی مازار زاده  به مناسبت هفته جوان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای حل مشکلات جوانان باید با همکاری مردم ، مسئولان و تشکل ها برنامه ریزی و اقدام شود.
وی با اشاره به اینکه بررسی مسائل ، نیازها و مطالبات جوانان باید بومی سازی شود ، از اجرای طرح تحقیق پژوهشی در یزد برای شناسایی دغدغه های جوانان این استان خبر داد.
این مسئول اظهار کرد: این طرح مهم تحقیقاتی از مدت ها قبل با حضور کارشناسان امر آغاز شد و مراحل پایانی خود را در استان می گذراند .
مازارزاده اظهار امیدواری کرد با اجرایی شدن این طرح پژوهشی مسائل و مشکلات جوانان استان یزد بصورت دقیق بررسی و برای حل این مسائل برنامه ریزی شود.
وی به تعداد تشکل های مردم نهاد حوزه جوانان ( سمن ها ) در استان یزد اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۲۶ سمن فعال در یزد حضور دارند .
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان یزد تصریح کرد: علاوه بر این تعداد ۱۵ سمن دیگر درخواست فعالیت دارند و ۲۰ سمن غیر فعال هم وجود دارد.
مازار زاده گفت: در هر سمن بطور متوسط ۳۰ نفر عضویت دارند و در بخش های فرهنگی ، هنری ، ورزشی ، گردشگری ، فضای مجازی و رایانه کار می کنند .
این مسئول خاطرنشان کرد: واگذاری امور به جوانان و بهره گیری از نظر آنان در بخش های مختلف جزو برنامه های این معاونت و دولت تدبیر و امید است .
هفته جوان به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر از ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز شده است .

بخش نظردهی بسته شده است..