پیام تبریک مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد:

نشاط و شادابی، تحرک و قدرت و انگیزه های بلند رویش و پویش، ره آورد بوستان جوانی است

حمید پارساییان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در پیامی به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان این روز را به همه جوانان هلال احمر استان تبریک گفت.

به گزارش یزدی نیوز  به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / متن پیام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد به شرح ذیل می باشد:

((شما را به نیکی به جوانان سفارش می­کنم، چرا که آنان، دل­های  رقیق ­تری دارند، به راستی که خداوند را بشارت ­دهنده و هشدار­دهنده برانگیخت، جوانان با من هم پیمان شدند و پیرامون با من به مخالفت برخاستند.)) رسول اکرم (ص)

میلاد سرو بوستان ایستادگی، زیباترین گل باغ حسینی! جوان رعنا و رشید امام حسین (ع) یادگار حضرت علی (ع) گلستانی از زیباترین گل های فداکاری! و دریایی از عطوفت و مهربانی ،وهفته جوان بر شما جوانان عزیز جمعیت هلال احمر استان یزد مبارک باد.

جوانانی که از اندیشه دانایی ریشه دارند،  با قدر دانستن این فرصت،  ره توشه ای از علم و حکمت و مکنت برای پس انداز سال های دیگر عمر خود فراهم می‌کنند بی‌شک آینده جامعه چشم‌به‌ راه حضور و فعالیت سازنده آن‌هاست.

جوان مجموعه ای از استعدادهای شکوفا شده و سرشار از نیروهای ذخیره و آماده به کار است که عنوانش یادآور امیدها و آرزوهاست.

نامگذاری سالروز ولادت جوان رشید و رعنای حضرت امام حسین (ع) به عنوان روز جوان نشانه ای است برای جوانان تا راهی که در زندگی باید طی کنند تا به سعادت دنیوی و اخروی برسند را از شبیه ترین انسان ها از نظر چهره و اخلاق به خاتم انبیاء بیاموزند ، الگویی که اگر جوانان طالب سعادت دنیا و آخرت هستند باید همواره آن را مد نظر خود قرار دهند و در تمام امور زندگی این الگو را سرلوحه کار خود قرار دهند.

اینجانب فرصت را غنیمت شمرده ، سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به شما جوانان عزیزبه ویژه جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد که بازوان توانمند این جمعیت هستید تبریک عرض نموده وامید است با همدلی و تلاش گام های بزرگی برای ترویج صلح و دوستی و تسکین آلام بشری برداشته شود .

 

بخش نظردهی بسته شده است..