تصادف وانت نیسان و پراید در بردستان تفت ۳ مصدوم داشت

سرپرست جمعیت هلال احمر تفت گفت: برخورد یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه وانت نیسان بعد از روستای بردستان سانیج در این شهرستان سه نفر مصدوم برجای گذاشت.

«سید قاسم گلشن»در این خصوص گفت: بنا به گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری EOC مبنی بر تصادف یک دستگاه خودروی پراید با یکدستگاه وانت نیسان به علت خواب آلودگی راننده خودروی پراید بعد از بردستان سانیج ، بلافاصله سه نفر از نجاتگران پایگاه جاده ای جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان این شهرستان در قالب یک تیم امدادی به همراه یکدستگاه خودروی نجات در محل حادثه حاضر و دو نفر از مصدومان توسط نجاتگران با استفاده از ست نجات رهاسازی شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان گفت: پس از رهاسازی و نجات و انجام اقدامات اولیه درمانی توسط نیروهای هلال احمر و با همکاری عوامل اورژانس در صحنه ، حادثه دیدگان با آمبولانس اورژانس به اولین مرکز درمانی انتقال یافتند.

وی افزود: این عملیات یک ساعت و ۴۰ دقیقه به طول انجامید و متاسفانه این حادثه سه مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش  یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، گلشن در پایان ضمن اعلام شماره تلفن ۱۱۲ برای ارائه خدمات امدادی از سوی هلال احمر، خاطرنشان کرد: تلفن ندای امداد در طول شبانه روز آماده پاسخگویی و دریافت گزارش های حوادث احتمالی از سوی مردم است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..