امکان انصراف و جابجایی برای متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن مهریز

متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن شهر مهریز، در صورت تمایل به جابجایی فاز طرح میتوانند در سامانه نسبت به انصراف فاز طرح خود اقدام کنند.

به گزارش یثزدی نیوز، روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد در اطلاعیه ای اعلام کرد: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن شهر مهریز، که قبلا یکی از فاز‌های طرح (سه فاز) را انتخاب کرده بودند، در صورت تمایل به جابجایی فاز طرح میتوانند با مراجعه به سامانه انتخاب طرح به نشانی temyazd.ir و ظرف مدت دو روز (روز‌های هفت و هشت تیرماه ۱۴۰۰) در سامانه نسبت به انصراف فاز طرح خود اقدام و پس از آن در دو روز (روز‌های ۹ و ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۰) مجدداً انتخاب فاز طرح کنند.

بدلیل اینکه فاز یک طرح مهریز دارای شرایط خاص از نظر پرداخت بوده و تعدادی از متقاضیان بدون توجه به این شرایط، انتخاب فاز طرح و یا به اشتباه فاز‌های دیگر طرح را انتخاب نموده اند و با توجه به درخواست زیاد متقاضیان، فرصت انصراف و جابجایی در سامانه در نظر گرفته شده است.

 

توجه ویژه اینکه، فاز یک طرح مهریز دارای شرایط پرداخت خاص بوده و متقاضیانی بایستی انتخاب نمایند که امکان تامین آورده در مدت زمان کوتاه چهار ماهه را داشته باشند.

 

ضمنا متقاضیان توجه کنند که در صورت انصراف و تمایل به جابجایی، در فاز‌های دارای ظرفیت خالی، امکان انتخاب دوباره فاز طرح دارند؛ لذا تشخیص انصراف و انتخاب مجدد بر عهده متقاضی بوده و اداره کل راه و شهرسازی و کارگزار طرح (ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره) مسئولیتی در این زمینه ندارند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..