آزادی ۱۰ محکوم مالی یزدی

همزمان با هفته قوه قضاییه ۱۰ محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندان‌های استان یزد آزاد شدند.

به گزارش یزدی نیوز، در این آیین آزادی محکومان مالی یزدی که به میزبانی امامزاده سید جعفر محمد استان یزد برگزار شد تعداد ۱۰ محکوم مالی از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: برای آزادی این محکومین مبلغ ۵۲ میلیارد ریال نیاز بود که مبلغ ۴۵ میلیارد ریال از این مبلغ را توسط کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ گردید و با پرداخت مبلغ ۷ میلیارد ریال زمینه آزادی این ۱۰ محکوم فراهم آمد.
عظیمی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان ستاد دیه استان و اعضاء شورای حل اختلاف مستقر در زندان در خصوص اخذ گذشت ازشکات پرونده‌ها گفت: از این تعداد آزادی تعداد ۴ محکوم مالی، ۴ محکوم نفقه، ۱ محکوم مهریه و ۱ محکوم دیه حادثه کار بودند که با کمک نیکوکاران و خیرین گرامی استان از زندان آزاد شدند.
دادستان عمومی و انقلاب یزد هم در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت‌های ارزشمند ستاد دیه استان برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد گفت: کسانی که با کمک خیرین و ستاد دیه استان از زندان‌های استان آزاد میشوند افراد مستحقی هستند که بنا به دلایل غیر عمد و تنها به دلایل محکومیت‌های مالی در زندان‌ها به سر میبرند و با کمک ستاد دیه هآزادی آن‌ها را از زندان فراهم میشود.
محمدرضا حدادزاده در ادامه افزود: خوشبختانه ستاد دیه در خصوص آزادی محکومین مالی از زندان بالاترین دقت را در پرونده‌ها و تحقیق همه جانبه در خصوص محکوم و شرایط خانواده و زندگی وی به کارگرفته تا مددجویانی که نیازمند واقعی مساعدت کمک‌های مردم هستند از این تسهیلات استفاده و به آغوش خانواده خود بازگردند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..