تکذیب گمانه زنی ها برای انتخاب شهردار جدید یزد

منتخب مردم در شورای اسلامی شهر یزد در دوره ششم با رد گمانه زنی های موجود، هر گونه تصمیم و مذاکره برای انتخاب شهردار جدید را تکذیب کرد.

سیفی سخنگوی شورای ششم شهر یزد در واکنش به گمانه زنی‌ها برای انتخابات شهردار جدید یزد اظهار داشت: تاکنون هیچ تصمیم و مذاکره‌ای برای انتخاب شهردار جدید این شهر صورت نگرفته است و همه خبر‌های منتشر شده در سایت‌ها و فضای مجازی در این خصوص گمانه زنی بوده و تکذیب می‌شود

وی مهمترین وظیفه شورا را انتخاب شهردار توصیف کرد و افزود: از نخبگان و آحاد مردم در خواست می‌شود در صورتی که صلاحیت خود یا فرد دیگری را برای شهردار شدن کامل می‌دانند، به سایت شورای یزد به آدرس shorayazd@ch.mail.ir مراجعه کرده و به معرفی خود و فرد مورد نظر بپردازند.

منتخب شورای شهر یزد با اشاره به اینکه شهردار باید شرایط ویژه‌ای داشته باشد، گفت: کسانی که تمایل دارند به عنوان شهردار معرفی شوند باید ویژگی‌هایی داشته باشند که شرایط احراز در سایت وزارت کشور وجود دارد و ابتدا این شرایط را مطالعه کرده و پس از آن اقدام به ثبت نام کنند.

سیفی از آغاز فعالیت شورای جدید در ابتدای شهریورماه خبر داد و تصریح کرد: انتظار می‌رود شورای کنونی بدون وقفه به فعالیت خود ادامه داده و شهردار، شهرداران مناطق و کارمندان با همه توان به فعالیت بپردازند تا وقفه‌ای در کار شهر ایجاد نشود.

وی خواستار انتقال اطلاعات و تجربه‌های شورای شهر کنونی به شورای جدید شد و اظهار داشت: همچنین از شورای کنونی می‌خواهیم از تصویب طرح‌های بلندمدت و زمان بر خودداری کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..