دعوت از کارآفرینان یزدی برای همکاری با کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان یزد: کارآفرینان مستعد همکاری با کمیته امداد برای اجرای طرح راهبری شغلی می‌توانند به دفاتر این نهاد در سراسر استان مراجعه کنند.

به گزارش یزدی نیوز محمد شجاعان بابیان اینکه این نهاد همواره برای توانمندسازی و بهبود فضای کسب‌وکار مددجویان تحت حمایت در تلاش است، گفت: توسعه همکاری با فعالان کسب‌وکار و توسعه زنجیره‌های ارزش در قالب نظام هدایت شغلی و راهبری شغلی ازجمله راهبرد‌های مهم این نهاد در ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: این نهاد برای تحقق اهداف خود در زمینه ایجاد اشتغال از ظرفیت‌های مختلفی، چون خیران کارآفرین، جهادگران کارآفرین، مراکز مشاوره شغلی، آموزشگاه‌های کسب‌وکار، مؤسسات کاریابی، کارفرمایان، شهرک‌های صنعتی، هیئت‌های شناسایی و نظارت بر راهبران، بانک‌ها و مؤسسات مالی، دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های محلی، شرکت‌های فنی، مهندسی و دانش‌بنیان، پارک‌های علم و فن‌آوری استفاده می‌کند.

وی یادآور شد: امسال ۵۰۰۰ فرصت شغلی با اعطای تسهیلات اشتغال و کاریابی برای نیازمندان استان یزد در زمینه‌های شغلی دام‌پروری، زنبورداری، طیور، خدمات، طرح حمل‌ونقل، صنایع‌دستی، فرش و گلیم، صنعتی و معدنی، کشاورزی و پرورش آبزیان و شیلات پرداخت می‌شود.

کارآفرینان استان یزد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طرح راهبری شغلی با شماره تلفن ۳۳۴۲۲۲۱۳-۰۳۵ تماس بگیرند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..