بررسی مشکلات شهیدیه میبد

در دومین کمیته محلات مشکلات شهیدیه شهرستان میبد بررسی شد.

به گزارش یزدی نیوز، نماینده مردم میبد و تفت درمجلس شورای اسلامی در نشست کمیته محلات در راستای رصد و حل مسائل و مشکلات محله شهیدیه گفت: بیش از سه دهه است که تملک مردم در شهرک آیت الله اعرافی و کوچه بهار تعیین تکلیف نشده است و بحث ملی بودن این زمین‌ها مطرح است.

 

میرمحمدی گفت: قرار شد این موضوع در شورای حفظ حقوق بیت المال مطرح و تعیین تکلیف شود.

وی افزود: ایستگاه برداشت آب شرب در محله فاطمیه شهیدیه هم در دستور کار قرار گرفت تا پیگیری و نسبت به تعبیه این ایستگاه اقدام شود.

میرمحمدی اختصاص زمین به جوانان ساکن در شهیدیه را هم ضروری خواند و گفت: قرار شد زمینی را با کمک ثبت اسناد و راه و شهرسازی مکان یابی و در قالب طرح اقدام ملی مسکن در اختیار جوانان قرار دهیم.

نماینده مردم میبد احداث آرامستان جدید در منطقه شهیدیه را یکی از اولویت‌های این منطقه خواند و گفت: برای احداث آرامستان جدید در شهیدیه، مکان یابی صورت گرفته است و قرار شد شهرداری در اولین فرصت نسبت به احداث و آماده سازی آن اقدام کند.

میرمحمدی درباره تعیین تکلیف پارک ایرانیان هم گفت: سالها است زمین پارک ایرانیان در شرق شهیدیه مشخص شده است و شهرداری باید نسبت به پیگیری واگذاری آن به شهرداری ازطریق اداره کل راه و شهرسازی اقدام کند تا بتوانیم هرچه سریعتر کار اجرایی آن را درهفته دولت شروع کنیم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..