از ۹ تا ۱۲ تیرماه؛

۱۸ هزار نفر در یزد در کنکور سراسری با هم رقابت می‌کنند

نماینده دانشگاه یزد در آزمون‌های سراسری از برگزاری کنکور سراسری در تاریخ ۹ تا ۱۲ تیر ماه خبر داد و گفت: بیش از ۱۸ هزار نفر در یزد در این آزمون بزرگ با یکدیگر رقابت می کنند.

سیدمحسن میرحسینی  با اشاره به شیوع کرونا اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور سراسری در دانشگاه یزد اندیشیده شده و جای نگرانی از این بابت نیست.

وی عنوان کرد: این آزمون در استان یزد نیز همزمان با سراسر کشور در روزهای ۹ تا ۱۲ تیرماه برگزار می‌شود و تمام پروتکل‌های بهداشتی در فضای برگزاری آزمون مدنظر قرار گرفته است.

میرحسینی یادآور شد: دانشگاه یزد، حوزه اصلی برگزاری کنکور سراسری است و ۱۱ حوزه فرعی نیز در شهرهای دیگر استان از جمله یزد، اشکذر، میبد، اردکان، تفت، مهریز، بافق، ابرکوه، هرات و مروست نیز در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: تمام سالن‌ها و صندلی‌های آزمون در روز قبل از آزمون ضدعفونی می‌شود و علاوه بر آن، فاصله ۱.۵ متری بین صندلی‌ها در نظر گرفته شده است.

میرحسینی با اشاره به استقرار نیروهای بهداشت در سالن‌های برگزاری آزمون عنوان کرد: برای تمامی سالن‌ها تهویه مناسب در نظر گرفته شده و در مجموع تمام پروتکل‌ها رعایت شده است.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..