بررسی هفتگی مشکلات شرکت تعاونی‌های ستان یزد

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان: کمیته رفع موانع و مشکلات مالی تعاونی‌ها به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز، عماد تشکری در کمیته رفع موانع و مشکلات مالی تعاونی‌های استان با هدف بررسی مشکلات دو شرکت تعاونی گفت: این کمیته به منظور مساعدت‌های قانونی امکان پذیر جهت رفع چالش‌ها و موانع فعالیت تعاونی‌ها در حوزه مالی بخش تعاون و همچنین تامین و جذب بهینه منابع مالی در این بخش تشکیل شد.

وی افزود: این کمیته به صورت هفتگی برگزار می‌شود و در آن تعاونی‌هایی که با مشکلات و موانع مالی و تسهیلاتی روبرو بوده و از سوی شهرستان‌ها معرفی می‌شوند، مورد بررسی قرار می‌گیرند.

 

تشکری از اهداف مهم تشکیل این کمیته کمک و مساعدت‌های قانونی امکان پذیر جهت رفع موانع تعاونی‌ها در بخش مالی عنوان کرد و ادامه داد: پیگیری و رفع مشکلات تعاونی‌ها در نهاد‌های مالی، نظارت بر حسن اجرای طرح‌هایی که تسهیلات دریافت کرده، رسیدگی مشکلات موجود میان بانکها، ادارات کل و تعاونی‌ها و… از اهداف تشکیل این کمیته‌ها است.

 

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد تعاونی‌ها را گره گشای اقتصاد دانست و گفت: تعاون همواره یکی از راه‌های برون رفت از بحران‌های اقتصادی است. این کمیته در نظر دارد تعاونی‌هایی که از نظر تسهیلات و منابع مالی دچار مشکل هستند را شناسایی کرده و ضمن ارائه گزارش به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، پیگیری مستمر تا حصول نتیجه را انجام دهد.

 

در این کمیته مشکلات و مسائل مربوط به ۲ شرکت تعاونی شهرستان‌های یزد و تفت مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در پایان مواردی جهت رفع مشکلات این شرکت‌ها نیز به تصویب رسید.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..