امام جمعه مهریز:

ملت ایران همچنان پیگیر تفکر «ما می‌توانیم» است

امام جمعه مهریز گفت: ملت ایران که با تفکر ما می‌توانیم بر جنگ تحمیلی غلبه یافت و بسیاری از بحران‌ها را پشت سر گذاشت، هنوز هم پیگیر این تفکر است.

به گزارش یزدی نیوز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های این هفته نمازجمعه مهریز ضمن تبریک خلق حماسه پر شور ملت ایران در هفته گذشته اظهار کرد: مردم ایران مبارزات آیت الله رئیسی در مقابله با فساد را مشاهده کردند و به عملکرد او در این زمینه رأی دادند.

وی افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات، نقشه‌های دشمن را که از ماه‌ها قبل برای کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات نقشه کشیده بود، خنثی و نقش برآب کرد.

محی الدینی، یکی از مهمترین الزامات موفقیت جریان انقلابی در مسیر تحقق دولت اسلامی را همراهی مردم دانست و ادامه داد: این موضوع مورد تأکید رئیس جمهور منتخب مردم نیز قرار گرفته و اصلی‌ترین هدف را در کار خود، حفظ کرامت ملت قلمداد کرده اند.

وی گفت: ملت ایران با تفکر «ما می توانیم» توانست در جنگ پیروز شود؛ همچنین توانست در امر هوافضا به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کند و هم اکنون نیز در زمینه تولید واکسن کرونا جزو چهار کشور تولیده کنند جهان است.

محی الدینی بیان کرد: اقتدار رئیس جمهور منتخب مردم در پاسخ منفی به سئوال خبرنگاری در مورد دیدار با رئیس جمهور آمریکا، کمر دشمن را شکست.

امام جمعه مهریز ادامه داد: کشور ایران در هرشرایطی به هیچ دولت و کشوری باج نمی دهد و هرکجا بخواهند از کشور و نظام سوء استفاده کنند، مشت محکمی به دهانشان خواهیم زد.

وی ضمن تبریک و گرامیداشت آغاز قوه قضایه و هفته عدالت به ویژگی های شهید بهشتی اشاره کرد و یادآور شد: ایشان از شخصیت‌های طراز اول انقلاب و نظام اسلامی بود که بر سه محور خداخواهی، ولایتمداری و قانون مداری تلاش می کرد.

امام جمعه مهریز افزود: مهمترین وظیفه قوه قضائیه مباره با فساد است که دستگاه قضائی در کشور و شهرستان مهریز به این وظیفه خود به خوبی عمل کرده است.

محی الدینی در بخش دیگری از سخنان خود از سازمان تأمین اجتماعی استان و کشور گلایه و تصریح کرد: مردم برای احداث درمانگاه تأمین اجتماعی هزینه کردند و مسئولان برای احداث آن قول مساعد دادند پس چرا هنوز از احداث درمانگاه خبری نیست.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..