امام جمعه یزد:

مسئولان ستادهای انتخاباتی به دنبال پست و مقام نباشند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مسئولان ستادهای انتخاباتی که در دوران انتخابات فعالیت کردند، امروز به دنبال پست و مقام نباشند و از دولت منتخب توقع نداشته باشند.

به گزارش یزدی نیوز، آیت‌الله محمدرضا ناصری در سخنرانی بین خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان تفت با تاکید بر اهمیت فریضه نمازجمعه اظهار داشت: بر اساس روایات و احادیث، در هفته ۳۵ نماز بر مسلمین واجب است که یکی از آنها نماز ظهر جمعه، یعنی همان نماز جمعه است.

وی بر لزوم اهتمام مردم به شرکت در نمازهای جمعه تاکید کرد و افزود: باید پایگاه‌های نمازجمعه را به عنوان یک پایگاه مهم عبادی و سیاسی تقویت کنیم.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از حضور مردم در انتخابات بیان کرد: اکنون همه باید برای موفقیت دولت تلاش کنیم و کار جهادی را مدنظر قرار دهیم.

ناصری تصریح کرد: افرادی که در ستادهای انتخابات فعالیت کردند، از مردم و رئیس جمهور منتخب توقعی نداشته باشند و به دنبال گرفتن پست و مقام نباشند زیرا کاری ارزشمند است که بدون چشمداشت و برای رضای خدا انجام شده باشد.

امام جمعه یزد عنوان کرد: رئیس جمهور فردی پرتلاش است و به طور قطع دولت او نگاه ویژه ای به انقلاب، اسلام، دین، جوانان و معیشت مردم دارد بنابراین همه باید کمک کنیم تا این دولت بتواند به برنامه ریزی‌های خود دست پیدا کند.

ناصری با اشاره به برنامه ریزی‌های دشمنان بیان کرد: اگر هر کدام از ما کم کاری کنیم و این امر باعث عدم موفقیت دولت شود، اسلام سیلی می‌خورد و دشمن بر ما مسلط می شود بنابراین همه باید با هم به صورت جهادی و برای رضای خدا کار کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد اظهار داشت: همه باید دعا کنیم که دولت منتخب به موفقیت دست پیدا کند و در مسیری که خدا راضی است، قدم بردارد و هر یک از ما نیز برای مردم، جامعه، اسلام، انقلاب و زمینه سازی ظهور حضرت مهدی تلاش می کنیم.

گفتنی است؛ آیت الله ناصری با سفر به شهرستان تفت، در جمع نمازگزاران این شهرستان به سخنرانی پرداخت و نمازجمعه یزد توسط امام جمعه موقت، آیت الله مدرسی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان اقامه شد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..