دادستان یزد:

امید به آینده از دغدغه‎‌های راهبردی فعالان فرهنگی و اجتماعی باشد

دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: افزایش سرمایه اجتماعی و امید به آینده از مسائل مهم اجتماعی است که باید به عنوان دغدغه راهبردی فعالان اجتماعی و فرهنگی مدنظر باشد.

به گزارش یزدی نیوز، محمدرضا حدادزاده،  در نشست با فعالان فرهنگی و اجتماعی یزد به مناسبت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: مسائل فرهنگی و اجتماعی از مسائل مهم و اثرگذار در جامعه است و نباید اجازه داد تا سیطره مسائل اقتصادی موجب غفلت از این مسائل مهم شود.

وی عنوان کرد: افزایش سرمایه اجتماعی و امید به آینده از موضوعات مهم اجتماعی است که باید از اهداف مهم و دغدغه‌های راهبردی فعالان فرهنگی و اجتماعی باشد.

حدادزاده، نیاز به امید و انگیزه را ضرورت امروز جامعه دانست و یادآور شد: ایجاد شادابی، نشاط و اعتلای روحیه امید و سرزندگی یکی از مهمترین رویکردهایی است که باید دنبال شود.

دادستان عمومی و انقلاب یزد، مطالبه گری را شاخصه جوان انقلابی دانست و گفت: نباید گرای اشتباه، مسیر مطالبه‌گری جوانان را تغییر دهد که در این زمینه نیز دستگاه قضایی آماده کمک به فعالان فرهنگی و اجتماعی در مسئله شناسی است.

حدادزاده بر استمرار جلسات و هدف گذاری و برنامه‌ریزی در این زمینه تأکید کرد و گفت: درب دستگاه قضایی به روی همه فعالان فرهنگی و کنشگران اجتماعی باز است تا در مسیر پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی یاری رسان مسئولان امر باشند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..