کشف بیش از ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان یزد

فرمانده انتظامی استان یزد: در عملیات ماموران مبارزه با مواد مخدر در مهریز و خاتم، ۵۱۵ کیلوگرم حشیش و تریاک کشف شد.

به گزارش یزدی نیوز سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: ماموران انتظامی دسته رزمی شهید شاهدی با انجام کار گسترده اطلاعاتی از خبری در خصوص بارگیری و حرکت قاچاقچیان با یک محموله مواد افیونی از شرق کشور به سمت این استان مطلع شدند.

وی با اشاره به تشکیل تیم عملیاتی از ماموران زبده پلیس و کنترل محور‌های مواصلاتی ادامه داد: با تلاش ماموران، خودروی سواری پژو حامل این محموله در محور‌های مواصلاتی شهرستان مهریز شناسایی و متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به فرار سوداگران مرگ با استفاده از تاریکی هوا تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو سواری ۲۶۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش را که در داخل خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

بهدانی فرد همچنین از شناسایی خودرو سواری سمند حامل محوله مواد مخدر اظهار داشت: تیمی از ماموران زبده پلیس مبارزه با مواد مخدر یزد و خاتم به مسیر تردد سوداگران مرگ اعزام شده که خودروی قاچاقچیان را در محور هرات – مروست متوقف و ۲ نفر از آن‌ها را نیز دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو ۲۵۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به مقصد پایتخت بارگیری شده بود کشف و متهمان نیز به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..