فراخوان تهیه سند توسعه هنر استان یزد

مدیرکل فرهنگ ‎‌و ارشاد اسلامی یزد: فراخوان پژوهش با عنوان «تهیه سند توسعه هنر استان یزد» با تاکید بر شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» توسط این اداره کل اعلام شد.

به گزارش یزدی نیوز مجید جوادیان زاده با اشاره به ارائه فراخوان پژوهشی گفت: فراخوان پژوهش با عنوان تهیه سند توسعه هنر استان یزد با تاکید بر شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» توسط این اداره کل ارائه شده است.

 

وی افزود: ملاحظات این فراخوان شامل پروپوزال طرح‌های پژوهشی پیشنهادی فقط از طریق یکی از دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی دولتی و غیردولتی یا موسسات پژوهشی یا فناوری دارای مجوز رسمی و قانونی ارائه شود و افراد و استادان هیئت علمی دانشگاه‌ها و پژوهشگران مستقل باید از طریق مراکز علمی و دانشگاهی پیشنهاد خود را ارائه دهند و همچنین کلیه طرح‌ها بایستی با نامه اداری رسمی مراکز فوق الذکر به نشانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ارسال شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ادامه داد: علاقمندان به ارسال پژوهش‌ها می‌توانند برای دریافت و بارگزاری کاربرگ‌ها از طریق تارنمای این اداره کل به نشانی https://yazd.farhang.gov.ir و یا ارسال رایانامه به آدرس f.farhangeyazd@gmail.com اصل طرح‌ها نیز به همراه نامه اداری و رسمی دانشگاه یا موسسات ذکر شده را به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ارسال کنند.

 

جوادیان زاده تصریح کرد: مهلت ارسال پروپوزال طرح پژوهشی نیز ۱۸ تیرماه ۱۴۰۰ است که علاقمندان می‌توانند شرکت کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..